Пам'ятка для пасажира.


1. Будь ласка перевіряйте, чи правильно Ви написали своє прізвище і ім'я (латинськими символами, аналогічно написання в закордонному паспорті).


2. При авіаперельоті за кордон, Ви несете повну відповідальність за наявність необхідних документів для в'їзду в іншу країну (віза, страховка тощо. Документи). У разі відмови у виїзді з цієї причини, Ваш квиток буде підлягати стандартною процедурою повернення, згідно правил застосування тарифу.


3. Перед оплатою авіаквитка Ви повинні уточнити правила застосування броньованого тарифу (чи є штрафи за повернення, штрафи за зміну дати).


4. Всі створені бронювання гарантовані протягом 24 годин з моменту бронювання (за умови, що до вильоту більше 48 годин). Ми не несемо відповідальності за підвищення тарифу у випадках, коли, після 24 годин, авіакомпанія знімає невикуплені місця і немає можливості перебронювати за такою ж вартістю. Якщо до вильоту більше тижня, будь ласка зв'яжіться з нами і ми повідомимо Вам кінцеву дату викупу, яка була встановлена ​​авіакомпанією.


5. Оплата квитка може здійснюватися 3 способами:

-- готівкою

-- через банк

-- кредитною карткою


При виборі оплати через банк, на Ваш контактний e-mail буде відправлено рахунок.


При оплаті кредитною карткою, будь ласка негайно зв'яжіться з нами, так як гроші надходять на наш рахунок не безпосередньо, а через платіжний шлюз банку і нам необхідно уточнювати  факт оплати.

6. Втрата квитанції електронного квитка не може служити підставою відмови при реєстрації на рейс. Вам достатньо мати на руках закордонний паспорт і знати час вильоту і номер рейсу. Ви можете запитати дублікат електронного квитка, надіславши запит на e-mail агентства.


Ще раз спасибі за вибір нашого сайту, бажаємо Вам приємного перельоту.